بهبود التهاب پروستات و تنظیم P.S.A با پکیج کاملا گیاهی و تجربه شده

نمونه هایی از بعضی افراد شفا یافته:

شخصی در شوشتر به این بیماری مبتلا بود و حتی زمینه ارثی و ژنتیکی خانوادگی برای این بیماری داشت و برادر ایشان در اثر سرطان پروستات مرحوم شده بود و خانواده ایشان هم بسیار نگران شده بودند که این برادر هم به این سرنوشت تلخ ممکن است دچار شود.

ولی به لطف خدا و با یک نسخه و مصرف چند هفته ای از این پودر ترکیبی خوراکی از التهاب و بزرگی پروستات نجات پیدا کردند و شفا یافتند.

*.آقای طاهایی ۸۶ ساله ساکن قم که بعد از دو ماه استفاده اجباری از سوند و قطع امید پزشکان از امکان انجام عمل توسط پسرشان به صورت حضوری بسته گرفتند و خوشبختانه با رعایت دقیق موارد ذکر شده در عین ناامیدی کامل به لطف خداوند، با یک دوره کاملا شفا گرفتند و دیگر مشکل پروستات تا این لحظه ایشان را اذیت نکرده.

*. آقای حکاک که با داشتن P.S.A=14 مشکوک به سرطان بودند و بیش از یک ماه فقط از طریق میل(سُوند) ادرارشان خارج می شد به لطف الهی بعد از مصرف دقیق ۲ هفته ای از این پودر و کپسول مکمل آن و رعایت نکات رژیم غذایی، الان بدون مشکل و بدون نیاز به سوند دفع ادرار می کنند و P.S.A ایشان هم بعد از یک ماه از مصرف دم نوش ها به عدد ۳ رسید و در ماه های بعد و طبق تماسی که با فرزند پزشکشان داشتم پی  اس آ الان به عدد ۱ رسیده و وضعیت بالینی ایشان هم کاملا نرمال و طبیعی است.

*. آقای کوثری با داشتن P.S.A=12 و تجویز تکه برداری از پروستات خوشبختانه بعد از یک ماه مصرف دم نوش ها P.S.A به ۵ کاهش پیدا کرده و بعد از مصرف دوره دوم، کیست کلیه چپ و سنگ ۲.۵ میلی متری بدون درد از بین رفته. البته ایشان توصیه ها را به صورت ناقص انجام داده بودند که این نتایج بسیار خوب بوده.

*. آقای نیا کمال بعد از دو سال که از قرص های پروستاتان و دیگر داروهای متداول استفاده کرده بودند، ۲ماه اخیر بیماری شدید شده بود و قرص های سابق هم دیگر اثری نداشته و P.S.A به ۱۱ رسیده بود در آزمایش گذشته که در دوره اول دارو P.S.A به ۷ رسیده و از لحاظ بالینی ادرار راحت تر تخلیه می شود و الان بیماری تحت کنترل است.

*. آقای احدی بعد از یک ماه استفاده از این بسته، P.S.A ایشان از ۷۱ به ۳ کاهش پیدا کرده و فشار خون و یبوست مزاج ایشان بهتر شده و بزرگی پروستات هم از ۴۴CM به ۴۰ کاهش پیدا کرده. و نکته مهم تر اینکه از لحاظ بالینی بسیار بهتر از قبل هستند.(در کنار دارو گیاهی ایشان از آمپول های ۲۸ روزه و دارو دکتر هم استفاده کرده اند ولی گفتند که احساس می کنم بهبودی بالینی بخاطر دم نوش های گیاهی بوده).

*. آقای نکوئی بعد از استفاده از دوره اول، حجم پروستاتشان از ۶۷ به ۴۸ کاهش پیدا کرده و فشار خونشان از ۲۰ روی ۹ به ۱۴ روی ۸ رسید و P.S.A از ۱.۶۸ به ۶۸% رسید و یبوست برطرف شده و خوشبختانه مقدار کمی ادرار هم بعد از تخلیه باقی می ماند(۱۵ سی سی) و شب ها به جای ۴ تا ۵ بار بیدار شدن برای دستشوئی ۱بار بلند می شوند و گاهی هم نیازی نیست. ایشان بعد از مشاهده بهبودی چشم گیر دوره دوم را شروع کرده اند.

*. آقای رحمان زاده از تهران با یک دوره مصرف این بسته گیاهی، به طور کامل شفا پیدا کردند.

*. آقای روزه ای هم از باغ ملک خوزستان با توجه به سن بالایی که داشتند(۸۴ سال) خدا رو شکر بهبود کامل پیدا کردند.

*. آقای گوهری ۷۴ساله و آقای طاهر آبادی از کرمانشاه هم کاملا بهبود گرفته اند.

*. آقای علی مطیره از عراق با داشتن ۶۹ سال سن و پروستات ملتهب و داشتن ۴۴۹ سی سی باقیمانده ادرار بعد از تخلیه و دو کیست ۲۸ و ۲۲ میلیمتری مادرزادی در کلیه ها مراجعه کردند که بعد از استفاده از دوره اول بسته ها، میزان باقیمانده ادرار به نصف کاهش پیدا کرد(۲۲۰ سی سی) و دو کیست مادرزادی هم به ۲۲ و ۱۸کوچک تر شدند و از لحاظ بالینی هم به گفته خودشان از ۵تا۶ دفعه نیاز به دستشویی در شب، تنها یک بار به دستشویی می روند. البته این سونوگرافی دوم را در حالتی ملتهب و با سرماخوردگی شدید گرفته بودند که به نظر می رسد اگر شرایط عادی بود باقیمانده ادرار خیلی کمتر از ۲۲۰ می شد و علائم بالینی هم همین را تایید می کند. ایشان بعد از دیدن این تاثیرات مشخص مشغول استفاده از دوره دوم هستند.

دمنوش گیاهی درمان التهاب پروستات

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید